måndag

E i skolan nu och det e fett chill. Har precis haft matte och spanska och nu äre bara turismen kvar sen slutar jag :) hade läxa tills idag på turismen men har glömt mina böcker hos cissi så får lämna in det i morrn :S
helgen har varit en av dom bästa på länge :D först i fredags var det as najs kväll med min klass då vi köka på mongoliska inne i stan och sen i lördags vare party :D fats jag drack nog lite för mycket, hade själv 3cider 7,0 och sen fick jag smaka öl av massa. Först var jag hemma hos linda sen drog  vi upp till handlarn för att köpa cigg sen så åkte vi till viksjö igen för att möta sandra, amanda, elin, ella, eldin å en massa andra :) vi gick till fastebol och satt där å kröka :D sjukt kul har en massa bilder från i lördags men har inte hunnit ladda upp dom :P om ni vill se bilder från i fredags och lördags så får ni kolla på min bdb (alltidnathalie). Sen när vi suttit vid fastebol en stund så kom väktarna så då gick jag, eli, sandra och eldin iväg :P men sen var allt lugnt, vi satt å chilla och sen kom ellen, jl, ante, sanna och alona. Sen gick vi till grodparken och där så gick jag och alona iväg till viksjö centrum för alona skulle ta bussen hem, Så då var jag ensam med arses, jimmy, ocken å några andra killar :P sen så gick jag och arses iväg å snacka lite å grejer, vi hade jätte trevligt :P sen efter det så mötte jag sanna igen vid busshållplatsen och killarna drog någonstans :P och sen vid 12 kom pappa och hämtade mig :P aja typ det hände i lördags. I söndags så var jag inte bakis, blir bara det av vodka så det e skit skönt :) så jag var med linda, jonna och cissi å vi var i jakan och sen mötte vi arses å sånt, Orkar inte skriva mer men typ det  har hänt i helgen och nu har jag lunch i typ 40min till och vet inte vad jag ska göra. Har slutat röka nu åxå, hoppas verkligen det kommer gå den här gången :)
puss <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0