Måndag 6e oktober

natten till söndag sov jag bara 4timmar :S vi var ju på läger i helgen och vi hade skit kul. Men sista natten så var linda, gurra, tor och chris inne i vårat rum till typ halv 4 och sen somna jag skit snabbt :P kul att somna vid 4 när man ska upp klockan 8. Men jag vaknade aldrig av ledarna, som jag alltid brukar. När jag vakna vare dags att klä på sig kläder, käka frukost och packa. Sen vare dags att åka hem. Men när jag väl kom hem i söndags så åkte vi och kollade på huset och där somna jag i soffan och sen somna jag vid typ 9 och var as pigg när jag gick upp i morse vid 8 :D
 Men lägret var verkligen skit kul och jag hoppas att vi kan åka iväg flera gånger :D

Några av de som var med på lägret


Andakt <3
jag älskar andakten, somnar typ alltid för det e så skönt att lyssna på alla som sjunger <3


Älskar dej Cissi <3


Gjorde mimmis roliga teaterlek :)

Den här dagen har varit great :) varit pigg och glad. Har varit hemma typ hela dagen men direkt efter skolan var jag hos linda i typ 45 minuter för hon hade saknat mig :P då fick jag se att jonna färgat håret, det var as sexigt :D så nu är min kk ännu sexigare :D Sen när jag kom hem har jag pluggat inför spanska provet i morrn och matte provet på onsdag. Nu hoppas jag att det kommer gå bra :) Sen kollade jag lite på andra avenyn åxå, och den senaste timmen så har jag läst blogggar och varit inne på bdb. Och nu är jag sjukt trött, ska borsta tänderna och sova. Ska upp 7 i morrn :(
Sov gott, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0