lyckad fredagkväll !

hejsan ! träffade cissi igår och följde med henne hem när hon skulle käka och sen drog vi till olovslund för att möta frida och ajje. Sen drog vi till viksjö medans frida och ajje skulle kolla om en fest seg eller om vi skulle komma dit. Så medans vi väntade på att frida och dom skulle komma till festen så var vi på träffen och sen gick jag, johnny och cissi upp till handlarn. Där virrade vi omkring för vi visste inte vart vi skulle men sen kom tillslut frida och mötte oss :D självklart är vi så jävla grymma att vi kommer in. Vi satt där å krökade och rökte vattenpipa :D blev lite full på gratis dricka åxå, det e najs ! på festen träffa vi natta, emelie, evelina och min granne jonas. vid halv ett drog vi ner till viksjö och cissi och nata skulle ha sovit hos mig men det blev jimmy och cissi istället :P vi kollade på halloween men jag somna typ 1timme och sen vakna jag när filmen var slut och cissi peta på mig :P såklart blev man övertrött och då började vi garva och skratta och somnade inte fören typ halv 6 :P sen så snarkade cissi som en gris och jag hade stönat så då börja alla vi garva och blev pigga igen :P
Nu e jag hemma och har precis duschat, ska snart hem till linda. Vi hörs kanske sen,
<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0