Fredag 3e oktober

Kunde inte sova inatt för lillasyster vakna vad 12 å skrek hela tiden :S så var ganska trött i morse, men men sånt händer :P som varje fredag så har jag bara en lektion så de e skit skönt :D jag mötte Moa på stationen så tog vi bussen till skolan, sen tog vi en cigg innan vi skulle gå in. Sen vare lektion och jag, moa och jenny ska jobba tsm i ett historia projekt som vi ska göra klart om 2veckor. När jag satt på bussen till hem så mötte jag milla och vi snacka om lägret. Jag ska åka på konfa läger idag med sanna, cissi, milla, anna å en massa andra, kommer bli skit kul för alla vi ska dela rum (hoppas vi)  Sen när jag kom hem duscha jag å sen möta jag Cissi å vi tog en luring :) nu har jag inget att göra, ska ner till ica om en timme å möta alla å köpa lite godis å grejer xD Har precis städat mitt rum för det kommer några att kolla på vårat hus någon gång idag :P har ju inte berättat vart jag ska flytta, jag ska flytta till Skälby. Vi ska få min styvpappas pappas villa :) 
har någon något tips på vad man kan göra nu i 1 timme ? 
har varit inne på youtube och lyssnat på musik, favoriterna är Jordin Sparks - Tatto och Kobojsarna - Jag vet att du vill ha mig :D haha Kobojsarna låten e ganska gamal och dom flesta tycker säkert den e fjortislåt men jag tycker låten e skön, specielt med våran underbara bas :D  
men ska se om det e ngt på tv nu, vi hörs på söndag då jag kommer hem :D
(och alla som ska stanna hemma i viksjö... inget partaj utan mig och bli inte tagna av snuten.....) hihihi pussar


Kommentarer
Postat av: laura

ser ut som att de inte blir någon thailand resa, med tanke på din rökning och krökning ;)

är det värt de?

2008-10-04 @ 19:46:41
URL: http://laurabergstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jaja jag vet, men jag håller på att sluta nu med rökningen.

2008-10-05 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0