bästa fredagen med klassen, SP08f <3

chill i skolan idag som varje fredag, en lektion. jag, jenny och moa håller på med ett arbete om mesopotamien som vi ska redovisa om 2 veckor. När jag slutat så träffade jag cissi, arses, dennis och typ en tjej i cissis klass i jakan. Sen åkte jag och cissi hem till henne för att käka lite mackor, men han typ bara vara där i 20 min för sen var jag tvungen att åka till kista för att möta emelie B, vi skulle till stan :) efter det åkte jag hem, duschade och fixade mig. Sen vare dags att åka in till stan igen, skulle möta alla tjejer och jonatan i våran klass vid halv åtta för vi skulle käka på restaurang :D mötte klassen på centralen å sen började vi gå. När vi kom dit så fick vi först ett bord men då var typ 4st av oss tvungna att sitta i bordet bredvid och vi ville alla sitta tsm så då klagade johanna lite :P så det löste sig till slut :) maten var verkligen skiita god där, vi åt buffe :) först fick man plocka allt man ville ha på tallriken, typ kött, nudlar, grönsaker mm sen så stekte dom allt där och sen så var det klart :) vi hade verkligen as trevligt, vi satt å käka, snacka å hade det skit mysigt :) sen vid 11 så åkte dom flesta hem och jag var jätte trött så åkte åxå hem vid halv tolv från stan. Kommer lägga upp bilder från middagen antingen på bloggen eller på min bdb (alltidnathalie). Men då blit det typ i morrn eller på söndag. Så nu e jag hemma igen och ska typ sova. Har bråkat med mamma igen.... hon skicka sms om allting och skit. Jag orkar inte bråka mera med mamma men vad ska jag göra ? jag försöker verkligen sluta röka och håller på, men det räcker ALDRIG för henne. Hon vill att jag ska sluta på en gång, men det kan inte jag göra. Har redan prövat det förut och det gick ju jätte bra..... men jag har tappat ner skit mycket under den här veckan så ska sluta helt på måndag. Jag orkar verkligen inte mer, det ända jag vill göra nu är att försvinna bort från allt. Hatar att bråka med mamma bara för att hon är verkligen mitt allt och jag älskar min mamma och det är jag stolt över. Men just nu känner jag mig som en jävla nolla som inte förtjänar att leva...
Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0