bara en massa regn..

i natt sov jag hos cissi för jag har bråkat med mamma och pappa sjukt mkt.... jag och cissi låg och kolla på satc igår kväll och sen somna vi. Hela natten låg jag typ utan täcke :S sen idag på morgonen så skulle cissi till läkaren så vid 8 gick vi upp och vi tog kvart i 9 bussen. Eftersom jag inte kan komma hem så snackade jag med arses så jag fick komma hem till honom, vi somna och sen vid typ 10 så kom hans mamma hem och jag var tvungen att gå :S satt utanför hans port i typ 30min och väntade på att ngn skulle vakna, tillslut drog jag hem till linda. Käkade frukost där och bara chillade. Vi drog ner till grillen vid typ 4 för alla var skit hungriga och sen drog vi hem till cissi. Nu är jag hemma för att hämta kläder å prata med mamma och pappa om vart jag ska bo och en massa andra jävla skit. Ska dra och möta cissi, arses, linda och simon nu i detta regniga skit väder ! Hatar sveriges väder, fuck it ! men vi hörs väll kanske ikväll.
Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ha frågelåda :D

2008-10-30 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0