7e oktober

Var skit trött i morse när jag vaknade, så jag låg och drog mig as länge sen när jag kolla på klockan så var det bara 20min tills min buss gick. Fick pengar av mamma för att kunna köpa frukost i jakan. Sen är det ju självklart att mellan sumpan och karlberg så ska det vara trafik för att ett tåg har gått sönder. Så där satt jag i 20min... jag som tog ett tidigare tåg för att komma i tid till skolan men så blev det ju inte. Skoldagen har varit seg men jag har varit på flum humör typ :P vi hade ingen svenska på morgonen så började 9.25 men vi går fortfarande till 16.30 :( jobbigt som fan, e alltid sjukt hungrig. När jag kom till jakan så mötte jag cissi, anna och alle och cissi följde med mig med bussen till viksjö för hon skulle åxå hem. När jag kom hem käka jag plättar till middag och sen har jag pluggat matte hela kvällen typ, eller iaf fram till halv nio. Har matte prov i morrn, skit kul.... har precis dushcat och kollat på desperate housewives, så jävla bra men hatar Kayla ! Asso hon är så sjukt irreterande och kall ! Störda unge. Men nu ska jag gå och sova. Ska upp halv 6 i morgon, jippi....men i morrn så äre inga mer prov att plugga inför eller läxor :D
psst, bara 17 dagar kvar till min födelsedag :D 
god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0