1a oktober

Idag vaknade jag vid 10 i 7 å var ganska stressad, skulle hinna med 07.33 bussen vid centrum. Idag har jag varit cp, har gått omkring i skolan å varit typ död. Har gått omkring och funderat på livet och hur skönt det ska bli att äntligen komma bort från den här hålen och börja på nytt. Men kommer fortfarande träffa alla mina kompisar å så i Viksjö men ändå. Bara 2månader kvar tills "I'm out of here". Linda e orolig att jag ska ka glömma henne, men det kommer jag aldrig göra gumman. Kommer fortfarande tärffa dej varje dag åndå :) <3
 Men i alla fall, har det skiit chill i skolan.Har inge läxor typ, första läxan har vi nu i veckan då vi ska skriva en reflektions om paddlingen med klassen. Idag var det ändå ganska lugnt, vi slutade 12 men jag stannade kvar en stund för att göra ett engelska test som jag missat. Sen käka jag och Moa och sen gick vi till tåget. På vägen snacka vi en massa om rökning, killar å allt :P skit kul faktiskt xD nu sitter jag hemma och gör ingenting, ska kanske börja med paddlings reflektionen och sen ska jag till sku å sen träffa Arses vid typ halv nio...
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0