tisdag 18.11

träffa cissi i jakan när jag kom dit och sen drog vi hem till ocken, där kollade vi på greenstreat huligans men jag somna :P sen drog vi hem till pingu vid och chillade där och kollade på californication :D sen gick jag hem, käka och tog han om mina systrar :) <333 efter det träffa jag cissi och sen drog jag hem till philip igen :P fick lack på cissi en stund idag, jag skulle ha mött cissi vid träffen typ 10 för att få mina cigg,  så jag och rasmus gick dit hon var inte där så gick vi till grodparken och sen tillbaka och hon var inte där ! var sjukt röksugen så blev irreterad och sen blev jag arg på rasmus som mobbade mig !! men sen så hämtade jag min mobil och väska så jag kunder ringa cissi och så mötte vi henne vid lung så nu har jag mina cigg :)
men ska typ sova nu, ska upp extra tidigt i morrn för att läsa igenom turismen... kommer vara sjukt trött !
puss och knull, jag är kåt xD


hade tråkigt idag på tåget så tog bild :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

vare inte du som skulle sluta röka ?

2008-11-20 @ 17:15:19
Postat av: Nathalie

hahahah joo men kan inte just nu, och vem är du ?

2008-11-21 @ 11:22:16
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0