torsdag - dag i stan

tjaa :D e hos philip nu med jonna, vi är ensamma och kollar på click xD kollade precis på en skit rolig film på felans blogg, haha sjukt rolig :D ska snart hem och käka och sen får jag se om jag ska ut eller inte, i sånna fall ska jag vara med jonna baby <3
idag så var jag, moa och hanna i riksdan och intervjua en politiker, det var faktiskt ganska intressant :P sen efter det så käkade vi på donken,  sjukt gott (a) sen kollade jag och moa runt lite i affärer, haha hennes väska pep i varje affär vi typ gick in i på NK så vi stack xD men ska knulla med jonna nu :D hahah se ya later ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje går du?

2008-11-27 @ 21:53:23
Postat av: Nathalie

Samhäll inriktning turism :)

2008-11-28 @ 17:30:23
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0