torsdag - aftonbladet

gick upp i morse vid 6 och en dusch har aldrig varit bättre ! fixade mig, åt frukost å grejer sen gick jag till bussen och åkte till globen. Vi besökte aftonbladet idag och det var faktiskt jätte kul :) jag och min grupp fick göra nyheter på tv medans en annan grupp fick göra tidning. Det var annorlund och kul :) vi var där i ca 3timmar sen slutade vi, jag åkte till jakan å mötte jonna och sen drog jag hem. Kollar på desperate och väntar på att cissi,linda och simon ska komma. Mamma är i stan å köper grejer så e ensam hemma :D
fick reda på en grej idag så nu väntar jag bara på att få den, hihi :) 



                          Min goda varma choklad :)
                                                                                             
                                                                                                             Therese, Gabriella och Jonathan

Ikväll så ska jag troligen bara vara hemma å ta det lugnt, plugga lite å så :Å 
se ya !
                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0