söndag igen då...fast helgen har varit najs !

sov ju hos cissi inatt och vi somna inte fören klockan 5 xD först kom vi hem till cissi vid 2 men sen gick vi och mötte jimmy vid typ 3 och vi smet ut genom cissis fönster, när vi skulle ut så gick allt bra men sen när vi skulle hoppa in igen så ramla cissi så en hylla på hennes vägg med en sterio på ramla ner xD hahahah fett kul det var, och alla vi 3 var ju jätte nyktra åxå... :D
har varit med cissi idag och vid 12 drog vi till kista för vi skulle se på Laban med cissis lillasyrra som är 3år :) sen har vi köpt cigg åxå och bara tagit det lugnt. Nu är jag hemma och väntar på käk, sen ska jag duscha å plugga lite innan jag ska träffa cissi igen :) vi ska troligen hem till pingu men om inte det blir av så stannar vi nog hemma hos mig å bara chillar. Har snöat idag åxå, JIPPI !!!! jag älskar snön, snart kommer det vara helt vitt ute !!
Diggar helgen asso, krök både fredag och lördag hemma hos pingu ;) sjukt najs å massa trevliga folk :D  
se ya around !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0