snart helg :D

natta sov hos mig inatt och vi såg på Blood Diamond sjukt bra film men så jävla sorlig :'( asso dom psykar ner barnen så fucking mkt och jag fattar inte hur det än idag kan finnas barnsoldater, det är fan inte respekt mot barn ! Dom ska inte behöva gå ut och döda en massa människor när dom e typ 10 år ! Blir så sjukt irreterad på världen ibland asso.
I alla fall, var i skolan idag som vanligt och det har gått bra. Fick sluta matten tidigare typ efter 15min sen åkte jag hem. I jakan mötte jag camilla och nu e vi hemma hos henne och gör pannkakor :D har fått nikotin sugtabletter av mamma åxå, dom är ganska goda men starka i halsen. Tabletterna hjälper faktiskt mot suget, tog en idag under lektionen för ville inte komma försent till spanska för jag ska ta en rökpaus....som vanligt. Men nu känns det bättre, har bara rökt 2cigg idag plus typ 3tabletter.  
Ikväll blir det träffen som vanligt å bara sitta där och chilla :P Snart äre helg igen och då blire kul :) på lördag ska min klass ha knutkalas hemma hos Hanna ;D nu ska jag ta och käka lite pancakes men hare gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0