skön dag

skööna onsdagar, går 9-12 :) skulle ha mött moa på terminalen halv 9 i morse men så blev det inte för muppen skulle på konser ivkäll och var tvungen att göra ngt innan.. hade engelska som sista lektion å då fick vi prata lite om en bok vi läst å det gick bra. Kom till jakan klockan 1, hann precis med tåget från handen ! sen åkte jag och mötta linda, simon, jimmy och annsofie :) fast hann inte vara med dom så länge för jag skulle hämta lillsyrran från dagis :) <333


                      lillasyster <333                                                          minella ville ta bussen hem från dagis :)

när vi kom till centrum sen efter vi åkt buss så mötte vi ampo och johanna :) när jag kom hem så har jag varit barnvakt ända till nu, väntar på att mamma ska komma så jag kan få gå ut å träffa cissi !!!! TRoligen blire kyrkan ikväll, men vi hörs !

                                                      
                                                                                                     bye


Kommentarer
Postat av: Nikita

va sööt bild på dig<3

2008-11-12 @ 21:56:14
URL: http://nikittaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tack älskling :) <333

2008-11-15 @ 22:28:27
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0