skolan - äntligen fredag :D !

sitter i skolan nu och håller på med en uppsats om jämförelse av mesopotamien och induskulturen... får jobba hemma om man vill men ska svara på några frågor först sen så ska jag åka hem till Pontus å se på film :)
snart flyttar jag åxå :D jippi !! E så jävla trött på Viksjö, allt jävla skitsnack, skvaller och alla ! Ingenting kan hållas hemligt längre, man kan inte lite på ngn. Fuck Viksjö ! Snart flyttar jag till Skälby då slipper jag den här skiten, bye bye shithole !  
e så sjuuukt röksugen så det finns inte, fått 4bloss idag :S men jag ska lyckas, pallar inte med mammas fucking gnäll hela tiden ! ikväll så ska jag vara med linda och vara hemma hos henne och bara chilla :)  
just nu är hela mitt liv fucked up, grät hela tiden igår kväll. Jag förstår att du känner som du gör men ändå, orkar inte längre. Ska försöka vara din vän men det kommer vara så sjuukt svårt !  


Kommer du ihåg ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0