skit kul ....

Idag skulle skolan gå 8.20-16.30 men självklart ska alla lärare vara sjuka så vi slutar typ nu ! Och vart fan ska jag ta vägen då :O ? ingen jävel är ju hemma, och jag pallar inte gå hem. Mamma kommer bara vilja att jag ska vara barnvakt och så får jag inte gå ut heller :S så nu messar jag en massa folk och kollar om ngn e hemma, jag vet att jimmy muppen är hemma men han sover väll säkert. Vart fan ska jag ta vägen ????
Ska jobba lite om kristidemokraterna nu med Moa och Hanna, men vi hörs sen om jag kommer hem till ngn...
Hör av dej :) <3


Kommentarer
Postat av: Porr Bengt

men jag e ingen mupp! jag gillar bara o sova :( förlåt om jag inte e vaken när du vill men världen kretsar inte runt dig sötnos! :) <3



var det nån slags vätska i det där glaset? ;D hihihihi

2008-11-18 @ 17:49:33
Postat av: Nathalie

haha joo det gör det :D !

va vilket glas ??? fattar nada xD

<3

2008-11-19 @ 10:25:06
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0