onsdag 26.11, 15:13

kom nyss hem från skolan. Sista lektionen var chill, vi kollade på "the outsiders" skit bra film och ponyboys brorsor är ju sjukt heta ! ;) kunde inte göra turism provet idag heller för min lärare var borta, så det blir väll av på fredag kan jag tro. Och igår tog jag spruta mot hepatit A och B, även fast det inte gör ont så är det nålarna som jag är sjukt rädd över ! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, det beror på om jag får gå ut eller inte. Om jag får gå ut så ska jag träffa jonna och vi ska nog hem till philip :) i morrn så ska jag, hanna och moa till riksdan och intervjua ngn från kristdemokraterna och sen efter det ska vi nog äta lunch eller ta en fika ngn stans, mys :)
sitter nu och kollar igenom gamla bilder, gud vad vissa har ändrats :P 

                
                                jag xD                                            alona :)                                  cissi på konfalägret :P

orkar inte ladda upp fler bilder xD men vi hörs kanske senare ikväll ;)
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0