najs lördag !

tjaa :D igår var fett najs, började kröka vid typ 7 med jonna. Satt vid traktor dagiset och väntade på att ocken skulle komma med cigg. Sen efter det drog vi till phille :) där satt vi och kröka en stund och sen vid 22 så drog alla upp till arses, han hade typ fest där :) träffa en massa trevliga människor å vi dansade å grejer :D sjukt najs ! träffade en ny tjej där som hette madde, hon var skit trevlig och vi dansa å hade skit kul xD sen var jasmine, malin, hilding å några andra där åxå :)  men sen så drog alla vid typ halv 12 men jag stannade kvar för att hjälpa arses att hitta en speciell kniv så man får upp dörrarna med, men sen kom Hamdi och ocken så dom fick upp dörrarna tillslut :P sen drog jag ner till philip och där käka jag lite och sen somna jag xD
bråka med pappa igår så darför sov jag hos phille, behöver fan plugga idag men vet inte om det kommer blir av. Beror på om pappa hör av sig, annars så stannar jag här och myser lite xD
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0