lovet är slut :/

sov hos cissi i natt och igår var vi på fest hod Axx, men vi gick ganska tidigt för Axx började slå allt med en golfklubba. När vi var på g hem så mötte vi pingu och gick hem till honom en stund sen började vi gå hem till cissi å mötta jimmy, none och sen arses. Iaf idag gick vi upp vid 10 för cissi skulle övnongsköra och jag skulle till ikea och bauhaus med mamma. På ikea mötte vi arses som var där med sin mamma. Jag och mamma kollade på lampor, soffor å massa andra saker till mitt nya rum som jag ska få sen :) sen har jag fått välja färg på väggarna och valt ut en bubbelpool som vi ska ha :D vi käka åxå på donken och sne åkte vi till villan i skälby och mätte olika saker för att se om allt fick plats. Nu är jag hemma hos cissi och vi ska snart till jakan för att köpa cigg. Sen ska jag träffa Arses och prata med honom, jag hoppas på det bästa men får se vad som händer. Hoppas bra att han inte tycker det här är "onödigt"...
sitte iaf just nu och lyssnar på musik, chillar och tänker på livet. Se ya later <3
keep on dreaming

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0