lördag

sjukt najs lördag :D först vare bio då vi såg High School Musical 3 och det var skit kul :D sen åkte jag till skälby å målade klart lite grejer sen så åkte jag hem igen vid halv 8 å mötte jonna :) sen drog vi hem till mig, jag la isabell och minella först och sen så chilla vi lite och sen kom rasmus och phille :D vi kröka lite sådär och det var trevligt, sen senare kom arses, caroline, fredrik, jocke och ngn emilia xD vi fortsätta kröka, lyssna på musik å chilla. Sen drog dom och jag och jonna var ute å rökte och då lät det som en kille som kaxa så när "han" sa hora åt oss så sprang vi till min baksida så var det peffi, evita och en tjej till xD vi drog hem till mig å fortsatte chilla :) Jag träffa en släkting igår åxå ! hon heter Evita Holmberg, sjukt läskigt xD sen vid halv 1 så drog alla så jag städade undan lite och saker och sen gick jag och vila i en stund. Mina päron kom typ hem vid 2 å sen kom arses hem till mig också en stund. Det var typ det som hände igår :D
Men nu så väntar jag på att mamma ska komma hem så jag kan baka pepparkakor :)
Vi hörs ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0