lördag 22.11

vakna ganska tidigt idag, halv 11 typ :P sitter nu och väntar på att ampo ska bli klar så vi kan ta en cigg å chilla. Sen efter det så ska jag träffa jonna och sen kanske cissi. Men iaf, kvällen igår var sjukt najs, jag är ju så bäst att jag fick stanna medans alla andra drog vid halv 11 :D ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra, kanske är hemma hos philip igen :P har 2öl kvar så kanske blir lite krök ikväll åxå :P 

                                                                    
                                                                                  det är sjukt mkt snö ute !!


Jag vet att min familj/släktingar läser min blogg men att ni orkar ringa min pappa om det ni läser i min blogg ?! Hur orkar ni, min pappa vet att jag röker och vet att jag dricker ibland. Det enda han vill är att jag är arlig och det är jag, så snälla läs min blogg om ni vill men ni behöver fan inte ringa min pappa okej !!?? För jag gjorde den här bloggen för jag vill skriva om min vardag och det är en kul grej, inte så att ni ska få reda på "hemligheter" å tjalla för min farsa ! TACK !

Kommentarer
Postat av: Laura

Lilla gumman, du har inte funderat på att han kanske faktiskt läser bloggen själv och att ingen tjallar?

2008-11-23 @ 02:42:17
URL: http://laurab.styleblogg.se
Postat av: Nathalie

jo för att faster ringde till min pappa i fredags och då sa pappa att det var hon som ringde och sa...

2008-11-23 @ 13:51:38
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: sari

det e väl inte tjall om du e ärlig så vet han väl redan vad du gör o du har ryggen fri. dessutom nattis så är jag faktiskt rädd om dig o vill att du ska vara rädd om dig själv också. Familjen vårdar man eller hur. Love you.

2008-11-23 @ 17:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0