kväll hos philip

nu ikväll har jag vart med Cissi älskling :) vi gick hem till philip och vi spelade ett kul fotbollsspel på playstation typ och vi var jätte duktiga.. :P sedan kom det en massa folk typ ocken, jocke, ampo, johanna m.m och killarna spelade poker :P sedan gick jag och cissi å mötte pontus och tim bara för att säga hej :)
jag älskar verkligen mina vänner, dom är my everything ! Älskar er Cecilia Svensson, Carolina TapperLinda Jennebrant ni betyder sjukt mkt för mig ! Försvinn aldrig från mitt liv för utan er finns inte någon Nathalie. Ni finns alltid där för mig genom allt och har alltid varit ett stöd för mig så länge jag känt er. Finns inga ord för hur jävla underbara ni är !


har precis kommit hem och ska typ se på andra avenyn hade jag tänkt, har inte sett det på aslänge. Men iaf, orkar inte skriva mer. E sjukt trött. Sleep tight <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0