krök fredag med Moa å några andra :)

Moa sov hos mig inatt och igår kröka vi :D först var jag, jonna, moa, cissi, linda och simon hemma hos mig. Vi förkrökade å lyssnade på musik, fett najs :) sen så drog vi ut och väntade på att vi fick komma hem till Pingu :) så vi gick upp till arrendevägen där vi krökade, dansade, lyssnade på musik å gjorde charader, hahahah xD sen när vi väl kom in till philip så gjorde vi snurra flaskan å andra saker, sen gick jag och moa hem vid typ 12 för moa var inte så jätte nykter :P
nu på morgonen så kollade jag och moa på mirrors och sen åkte hon hem, nu ska jag snart träffa cissi så vi hörs senare ;)


pappa var med i aftonbladet (fredag)
http://www.aftonbladet.se/poker/pokerutmaningen/article3765976.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0