ingen skola idag xD

jag och moa försov oss lite i morse och orkade inte stressa till bussen så vi stannade kvar hemma hos henne. Hon bor ju typ på landet så bussarna går typ bara var 3e timme så vi var tvungna att ta 11 bussen istället för 8bussen, efersom vi slutar 12 så ringde vi våra päron och sjukanmälde oss, haha sjuukt knas :P men vi var ändå tvugna att åka till skolan för vi har utvecklingssamtal :P så nu sitter jag i skolan och väntar på att mamma och pappa ska komma, mitt samtal börjar klockan 2 och efter det så ska jag till cissis skola och vänta på henne där för vi ska vara med varandra idag :) sen ikväll blir det säkert kyrkan :) hoppas att jag får mina nikoplåster av mamma idag, kommer inte klara av att inte röka i kyrkan sen eftersom ALLA mina kompisar röker :P har typ suttit i skolan i snart 2timmar och e sjukt uttråkad.
Tänker på allting nu för tiden, orkar inte med kärlek. Allt blir bara helt fucked up ! Skönt att flytta så man får en ny början och jag hoppas att allt kommer bli bättre.

Bye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0