hmm..

camilla kom hem till mig idag vid typ halv 4 och sen drog vi till donken å käka med min pappa och syrra, skit gott :D vi drog senare till träffen och träffa cissi, emma, jenni, carro, linda å några till :P  vi var en stund på vallen åxå å där snacka jag med älsklings Jonna :) glad för din skull baby <333
tog bussen hem typ 20 över 9 hem till papsen, när jag kom hem så satt pappa och spela poker om en resa till bahams typ, har suttit å hejat på pappa hela kvällen. Och självklart så vann han !! Han vet inte än vad som händer men vi får väll se. Det som är dåligt är att i sånna fall så äre bara han som får åka ner :( men då ska pappa shoppa åt mig :P hihi
Grattis pappa !!
men ska sova nu, sleep tight ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0