helgen slut igen då

i morse låg jag och kollade på andra avenyn till typ 12, sen åkte jag till jakan och mötte emma, hon skulle köpa hårfärg och brun-utan-sol :P efter det drog jag hem till Pingu :) vi kollade på nya Narnia filmen och käka godis :D sen åt jag middag där åxå, efter att vi käkat gick vi ner till grillen och mötta linda, simon och jimmy, senare kom hampus, jonna, cissi, karin och ampo :) när vi suttit på grillen en stund drog vi hem till pingu igen, där spelade jag och cissi fotbollsspelet medans dom andra kollade på mamma mia :P jag vann över cissi med 2-0 :D:D vem är inte bäst ?
ska kolla på sanningens ögonblick nu xD men vi höörs, se ya later aligator !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0