go morgon !

vakna nyss av att pappa kom in och kittla mig och putta mig å grejer, lite kul vare faktiskt men jobbigt eftersom jag var trött xD drömde värste uff drömmen inatt så jag e helt psykad idag :S idag ska jag vara med cissi, vet inte riktigt vad vi ska göra, vi kanske chillar på träffen eller hittar ngn fest :D vi skulle ha varit med linda idag men hor mär dåligt så vi får se hur det blir med det. innan jag ska till cissi så måste jag göra massa grejer typ duscha, sminka mig, platta håret, kolla igenom turismen, ta en morgon cigg och sen ta på mig kläder :P så vi hörs senare, peace ;) 
                                                                                  
                                                                         
min fina plattång (a)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

till dig som är ett britney fan!

http://www.youtube.com/watch?v=G0HMM3ludbQ

2008-11-08 @ 15:35:09
Postat av: aampo.blogg.se

2008-11-08 @ 17:02:01
Postat av: aampo.blogg.se

ring mig om ni hittar fest! ;d /ampo



anv: adnama

lösen: dnusklaf

2008-11-08 @ 17:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0