fredag :D

tjaa :D mötte arses idag i jakan när vi vänta på tåget, först såg jag inte honom men så vare ngn som stampa bakom mig typ och jag trodde det var någon jävla idiot så brydde mig inte men så kom arses och kramar mig bakifrån så jag bah hahah okej :P vi satt å rökte å chilla på en bänk medans vi väntade på tåget å så snacka vi lite åxå. E nu i skolan, vi har historia, sen efter skolan så ska jag träffa pontus för han ville snacka med mig .. sen ikväll ska jag träffa cissi och kanske arses men måste först damsuga hemma -.- ska försöka få tag i 100spänn så jag kan kröka ikväll med cissi, ska nog köpa en platta ;) men har absolut ingen aning om vart vi ska vara, ngn som vet ngn fest ?! 
aja börjar snart igen, pusspusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0