e hos linda :)

vakna i morse typ 10 i 7 och kom på att jag var tvungen att vara hos jimmy kvart över för att hämta mitt busskort... men jag hann :) sen åkte jag med camilla och arses till jakan :) <3 sen så var jag i skolan :P på bussen till viksjö mötte jag ajje :) vi gick först hem till mig men sen börja jag och mamma bråka skita mkt så tog mina grejer å stack till ajje, nu äre hon på väg till stan och jag är här. Ska kanske sova hos henne inatt men vet inte än. Ikväll ska jag vara med cissi, jimmy, arses, jonna och pingu och vi ska kolla på konsert i viksjöskolan xD i morrn är fett sköön dag, har inget klassråd eller samhälle så börjar 11.20, sjuuukt najs :D DET SNÖAR UTE !!!!!!!


äntligen snö :D

vi hörs kanske senare ikväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0