Den här helgen kommer suga....

Idag var vi på historiska museet med klassen och det var helt okej men lite uttråkande efter ett tag och jag blev lite trött oc det var sjukt kallt :O efter vi vart på museet så köpte Moa lite julklappar och sen mötta jag Pingu(philip) och Rasmus i stan :) vi gick till disneyhuset å hämta ut biobiljetter å så fick jag en rock camp tröja, nyckelband och tatueringar :D sjukt glad jag blev xD sen åkte vi till jakan, käka lite på BK och sen drog jag och phille hem till honom, vi spelade find her differcences typ xD fast efter ett tag så blev det uttråkande så då blev phille osocial och spelade fm :P så har inte precis varit ngn riktig skoldag, fett chill :) nu är jag hemma, har precis packat lite kläder, ska tillbringa HELA HELGEN MED MIN MAMMA ! snacka om rolig helg jag kommer få liksom... men det är bara för att allt ska bli bra igen mellan mig och mamma, men ändå, varför hela helgen för :O !? det kunde ju ha räckt med 1dag eller ngt.. aja strunt samma, får ta igen allt igen sen nästa helg :P skulle ju egentligen varit hos Moa på fest imorgon men det lär ju inte bli av, men nästa helg fyller ju arses år så får väll se vad som händer men kommer iaf vara med Jonna :D
Kommer kanske inte skriva så mkt under helgen men annars hörs vi på söndag eller måndag :)
ha en trevlig helg :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0