då var fredagen slut

kom nyss hem från skälby, har hjälpt mamma i villan. Det var faktiskt inte så tråkigt som jag trodde men skulle ändå varit lite roligar med kompisar men hade ganska kul ändå :) har saknat dej mamma <3 fast fick värsta chocken igår :O jag trodde det typ var 3-4 veckor kvar tills vi skulle flytta men vi ska flytta om 2veckor och allt ska vara packat i kartonger å grejer redan nästa helg :O så har en massa att göra nu i veckan så jaghinner, ska ju ut nästa helg så det kommer nog inte bli av med så mycket packande xD Men i alla fall, I villan så satt jag å målade och lyssnade på musik för det mesta. Har typ målarfärg på mina händer och armar xD Tog bussen från skälby 10 i elva och sen så vid bondevägen mötte Rasmus mig :) vi gick hem till honom och kollade lite p californication och sen gick jag hem. I morrn ska jag på bio med rasmus, jonna, philip, philips lillasyster och hennes kompis xD ska se på high school musical 3, fast på svenska xD men ska ladda ner den sen med engelsk tal :) Men nu ska jag sova, skit trött å ska vara hos philip i morrn vid 11 och sen ska jag tillbaka till villan, god natt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0