är i skolan nu å flummar med Moa !

när jag vakna i morse hade jag fett ont i halsen, tror att jimmy kan ha smittat mig med sin halsfluss ! fuck you :P
åkte till skolan som vanligt och sen mötte jag moa å vi drack varm oboy och tog en cigg, sjukt najs ! sen så hade vi matte, jag och moa sitter och snackar som vanligt och har skit kul xD har ingen spanska för våran lärare är sjuk så har håltime i 2timmar nu, sen har vi turism och sen slutar vi :D jag oh moa är på värsta flum humöret, do you wanna fuck ? yes i wanna do, i wanna grow my dick in you :D hahahahah jag och moa har suttit å sjungit den :D
när jag kommer hem så ska jag vara med cissi å vet inte vad vi ska göra, har inte hunnit plugga inför turismen så ska fråga om jag kan få göra det på onsdagens resurstid istället :)
en fotograf har kontaktat mig åxå så jag och cissi ska bli fotade, fick ta med mig 1kompis om jag ville :D måste bara fylla i några uppgifter :)
har inge mer att skriva nu men ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Laura

Kul att bli plåtade, vad är det för fotograf? är han seriös? Jag vet en fotograf som man kan bli provfotograferad av, kolla in www.pixation.se gumman va rädd om dig! puss puss kusinvitamin

2008-11-20 @ 11:55:28
URL: http://laurab.styleblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0