1 november

vaknade typ halv elva i morse, gick och la mig tidigt igår. Igår kväll så var linus, jimmy, malin, linda, simon, pingu och jonna hemma hos mig och vi kollade på skräckfilmer. Vi kollade på saw 5 och den var faktiskt inte så bra som jag hade trott. Sen kom malin larsson och sanna hem till mig en stund men sen drog dom. Nu är jag hemma hos linda men ska snart hem och packa mina grejor, flyttar om 4veckor. Ska bli skönt att komma bort från viksjö ett tag, men kommer fortfarande träffa mina underbara kompisar på vardagar och helger :)
måste gå till sans rival i jakan också och fråga om jobb för jag praoade där i 9an och det var skit kul så ska se hur det går :) är inte röksugen längre, det är skit skönt. Rökte 3cigg igår och var egentligen inte så jätte sugen.
har inte så mkt mer att säga nu men vi hörs väll kanske sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0