-

tjaah :D sitter i skolan nu och väntar på turism lektionen, I morse när jag vakna så vare värsta snöstormen xD jag och ampo skulle ha tagit samma buss men bussen innan var sen så hon hoppa på den bussen :P men vi möttes i jakan sen och tpg en cigg :) efter skolan ska jag träffa jonna :D <3 sen så hoppas jag att jag kan sova hos ngn idag, har frågat arses men han är mupp som inte svarar så får väll leta vidare... orkar inte vara hemma ikväll för pappa är störd och allmänt jobbig ! innan jag ska träffa jonna så ska jag hem å göra middag sen ska jag ut. Men ska plugga turism nu men vi hörs kanske senare ikväll !
Föresten... GRATTIS MALIN LARSSON SOM FYLLER 15ÅR IDAG !!! GRATTIS GUMMAN :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0