ska till moa :)

 tjaa, vakna för typ en timme sen och har precis kommit ut ur duschen :) sk snart börjar röra mig till moa, ska sova hos henne :) vet inte riktigt vad vi ska glra men vi ska försöka hitta ngn fest eftersom igår kväll var ganska seg... :P först så träffa jag camilla å vi var bara i viksjö å loooda typ, sen mötte vi rasmus, ocken, ampo och jocke och sen kom johanna, Efter typ 1timme i viksjö och inte göra ngt så sen drog vi hem till ocken å spela GH :D pappa hämta mig och milla vid halv 11 och när jag kom hem så kollade jag och syrran på twilight :D<33 twilight me love.


skolavslutningen i min skola sööög balle xD men det är sköönt att det är jullov nu :) åkte till stan å handla lite julklappar efter skolavslutningen som var söut vid 10. 
Men ska sminka mig och grejer för ska snart till tåget :) 
peace 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0